reklama

Pravidlá

Pohltil ma vír internetových dámskych magazínov (tak veľmi ma pohltil a ohlúpol, že som dosť dlhú chvíľu uvažovala, či sa vír píše s týmto i alebo s tým druhým). Zina ma písať bakalárku, poviem vám pravdu. Už je chýba len jedna A4, potrebuje očíslovať strany a napísať si na titulnú stranu názov a číslo študijného odboru. Roboty asi tak na hodinu. Ale urobila to Zina? Jasné, že nie. Radšej si číta zaručené rady do života.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Ženské magazíny sú také, že publikujú články o tom, čo treba urobiť, aby sa niečo stalo. Väčšinou k tomu vedie niekoľko jednoduchých krokov. Alebo o tom, čo má kto na svete rád (dobre, väčšinou muži v sexe alebo ženy v sexe alebo tak).

Takže, celkom sa dnes bavím.

Zoznam topiek:

1. Článok o tom, ako spoznám, že je muž dobrý v posteli bez toho, aby som sa s ním vyspala. Akože podľa výzoru. Autorka píše o nejakej austrálskej, či akej štúdii, v ktorej sa zistilo, že takzvaní alfasamci - muži vysokí, urastení, chlpatí a širokoramenatí priťahujú väčšie množstvo žien ako tí nevysokí, neurastení, nechlpatí a neširokoramenatí. Potom článok pokračuje výpoveďou nejakej ženy, čo mala veľmi zlých štyroch milencov, ale teraz už našla niekoho super. Odpoveď, že jak to teda mám rozoznať, som nenašla.
Ale najvtipnejšia vec! Niekto to tam komentol: "Naozaj netuším, či je autor článku rozprávkar typu Andersen, Dobšinský alebo Grimmovci, ale príspevok mi tak pripadá. Poprípade si rieši nejaké osobné nedostatky, ale jeho úvaha, dokonca až vedecky podložená, nemusí vždy vychádzať. Mám dva metre, skoro sto kíl, svalnatú postavu a v posteli som úplne priemer až pod priemer... Takže buď som ja anatomicá anomália alebo autor nahovára ženám len to, čo by si mali myslieť..."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zina sa hrozne smiala a chvíľočku dokonca uvažovala, či dotyčného nepozve na kávu:O).

2. Článok o tom, čo by som sa mala muža opýtať pred prvým sexom: 1. Si ženatý? 2. Chceš sa viazať? 3. Máš kondóm? 4. Ako to máš rád?

3. Prehľad toho, ako sú na tom s penismi muži v jednotlivých štátoch USA. Niekto to komentol: Bože, ženy! Choďte do obchodu a kúpte si pomôcku veľkosti, aká vám vyhovuje. A nebudete sa musieť zaujímať o nejakých blbých amíkov.

(dobre, trochu je vulgárny ten koment, ale aj tak!)

No a samozrejme som si prečítala aj to, ako mám zbaliť ktoré znamenie zverokruhu a čo sa mužov najviac páči v posteli. Dokonca som zmákla aj dve úplne stupídne a zle napísané erotické poviedky (na teatrologických dioníziách sa udeľujú ceny tak, že každý človek, čo má tú česť si vymyslí svoju vlastnú cenu a tú potom udelí tomu, komu chce. ja udeľujem cenu za najhlúpejšie dialógy v mojom živote jednej z týchto poviedok). Pri čítaní tých poviedok mi napadlo, že veď to dokážem napísať aj ja a lepšie, takže ak tú bakalárku fakt nenapíšem a neodovzdám, môžem sa chvíľu živiť aj týmto.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No, ale prečo toto celé vlastne píšem? Tak, postupne: tie hlúpučké články som si začala čítať, aby som zabila čas a pobavila sa a aby som nejako odvrátila svoju pozornosť od bakalárky.

Smiešne na týchto článkoch je vlastne to, ako sa snažia vniesť poriadok a stanoviť pravidlá vo veciach tak strašne individuálnych a zložitých ako sú vzťahy a sex. Takže keď čítam tieto články, uvedomím si akurát to, že je to celé strašne ťažké, že na žiadnu oblasť ľudského života nie je zaručený recept a teda nikdy nezistím, ako si mám s ktorou vecou poradiť.

(Existujú, samozrejme, všeliaké kuchárske recepty, ale toto som nemala práve na mysli.)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

No a to, že v živote fakt nič nepôjde na istotu ma deprimuje. Čítanie superstupídnych článkov pre ženy ma vôbec neobveselilo. To, že som pri nich strávila celé popoludnie nesplnilo svoj účel.

A ešte sa aj cítim ako sliepka. To, že som popritom pozerala Ples upírů od Polanského, zo mňa už intelektuálku asi neurobí, či?

zina veličková

zina veličková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

špagety sú ku kečupu najlepšia príloha, pretože vôbec nezatienia jeho znamenitú chuť Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenájednoruké zápiskykatastrofy životaprahaNESÚKROMNÉZARADENé

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu