reklama

O mojom budúcom manželovi

Keď som bola malé decko, mama mi hovorila o tom, že každý na svete má toho svojho pravého, ktorého raz nájde a budú spolu navždy. A mne sa to vtedy zdalo hrozne nepravdepodobné, pretože veď na svete je toľko veľa ľudí a všetci sú všade, tak musia určite existovať aj takí, čo si proste nikoho nenájdu. No a tak som sa v tom útlom veku nejako, nieže rozhodla, ale proste som si tak uvedomila, že ja budem asi z tých, čo sú sami. Ale nebolo mi z toho smutno, brala som to ako holý fakt. Teraz sa s tým musím znova zmierovať.  (Ešte je trochu možné, že Zina neverila svojej mame preto, že v tej dobe Zinin otec s nimi dávno nežil a mama sa o Zinu a jej brata starala sama. Ako by jej Zina mohla uveriť, že každý má na svete svoju večnú lásku?)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Mám nejaké predstavy o tom, ako by mala vyzerať moja svadba. Predstavy o tom, že chcem mať šaty utkané z kvetín, že to bude v lete, v totálnom teple, kdesi vonku v záhradnej krčme, že nechcem aby boli ľudia v oblekoch alebo v nóbl šatách, v ktorých sa neviete nadýchnuť alebo ak aj chcú, tak môžu, nech je každému dobre a nech je zábava. Piť budeme čo najviac piva alebo toho, čo bude kto chcieť a kyticu hodím do rúk bratovej frajerky, lebo tá sa už tak veľmi chce vydať, že to ani nie je normálne.

Zina má úplnú predstavu o tom, ako to bude vyzerať, scénografia, kostýmy, proste všetko. Dokonca už má výtvarný návrh tých šiat (ale to nikomu nepovie, lebo by vyzerala ako šialenec). Ale vôbec nemá manžela. Ani predstavu o ňom. Nemá ani nikoho, po kom by túžila. A vlastne jej je takto aj dobre, akurát má trochu pocit, že by s tým mala niečo urobiť. Tlak okolia, viete ako.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja mám niekedy taký pocit, že ma okolie tlačí do toho, aby som si konečne niekoho našla. Každý sa vypytuje, či už niekoho mám a keď nie, tak prečo a každý odrazu niekoho pozná, kto by sa ku mne hodil a neviem čo.

A Zina toho pritom nechce až tak veľa. Chce mať len pokoj. A keď raz nebude chcieť mať pokoj, tak by chcela, aby ju len mal niekto rád.

No, požiadavky (sú úplne blbé, keď sa to tak vezme, ale keď ste single a každý sa vás vypytuje, akého frajera vlastne chcete, tak vás čo to napadne):

1. mal by byť fajčiar
Zina už nebude počúvať, že niekto nechce chodiť so ženou, čo bude mať rakovinu. Prípadne, že prestaň, Zina, už konečne fajčiť. Ak bude Zina chcieť, tak prestane.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

2. mohol by byť pekný
Ale nie tak tuctovo pekný, ale aby sa Zine páčil.

3. mohol by byť mocný

4. musí byť zručný!
Lebo Zina vie zabiť klinec, vie píliť a lepiť a takrovať a keď robila dekorácie na jednom festivale, stretla tam niekoľko mužov, ktorí toto nevedeli. A toto ja proste nezvládnem, žiť s takýmto mužom, povedala si Zina.

5. mohol by sem - tam nejakú knižku prečítať
A keď ho Zina požiada, aby si niečo prečítal, lebo je to knižka, ktorú ona miluje, mohol by to pre ňu urobiť.

6. mohol by byť galantný
Keď pôjdu so Zinou niekam na výlet a Zina si nevezme nič teplé, lebo je žena a nevie sa obliecť a on si vezme tisíc mikín, mohol by jej jednu požičať a nie povedať: Tak ti treba, Zina, mala si si aj ty zobrať tisíc mikín.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viac požiadaviek Zina zatiaľ nemá a je ochotná z nich úplne upustiť, ak stretne niekoho, z koho odpadne a nebude môcť dýchať.

Nakoniec napíšem, prečo tento blog vlastne píšem: 24. septembra som na svadbe mojej sesternice chytila kyticu. Takže mám rok na to, aby som sa vydala. Viem, že to tak nechodí a že to nie je povinnosť, ale predsa mi to vŕta v hlave.

Zina prišla z tej svadby trochu opitá, lebo ju nielenže pozvali samú, ale ju aj posadili k 5ročným deťom. Našla si kamaráta kapitána Morgana. A keď prišla o tretej ráno domov a rozprávala mame v kuchyni o tom, že sa musí vydať a o tom, aké to má vlastne požiadavky, mama na ňu vykríkla: To čo máš za požiadavky! Ty si hlavne dávaj pozor, aby nebol debil!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(o tom, či bol niekto, s kým Zina niekedy chodila debil, napíšem inokedy)

zina veličková

zina veličková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

špagety sú ku kečupu najlepšia príloha, pretože vôbec nezatienia jeho znamenitú chuť Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenájednoruké zápiskykatastrofy životaprahaNESÚKROMNÉZARADENé

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu